Start

17 maj 2013

Eksamensprojekt

BIAS er navnet på det tøj jeg syer til min knægt... 

Denne blog bliver nok mest af alt et billed galleri over det tøj jeg syer til ham... 


Første ting jeg vil vise er mit eksamensprojekt fra sidste sommer... er uddannet designteknolog med speciale i konstruktion... 

Jeg valgte at lave et projekt om Tween-drenge da jeg finder lige den målgruppe utrolig interessant... selvfølgelig føler man sig vel fristet til at sige... jeg har jo selv en af slagsen herhjemme :)

Her er så min knægt... Tobias... iført gråmeleret habitjakke i isoli, hvid t-shirt med skater print og lyseblå twill bukser... alt sammen designet, konstrueret og syet af mig...


Gråmeleret habitjakke i isoli, hvid t-shirt med skater print og lyseblå twill bukser

Ingen kommentarer:

Send en kommentar



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...